Nie wiesz, jak zacząć z dietą?

Mamy dla Ciebie przykładowy jadłospis na 3 dni.

Ułożony przez dietetyka klinicznego. Prosty. Sycący.

 

Proponujemy Ci:

  • Odchudzanie bez głodu – żebyś z łatwością osiągnął swój cel.
  • Tanie i łatwo dostępne produkty – bo zdrowie jest bezcenne, ale nie drogie!
  • Nieskomplikowane dania – żeby jedzenie nie rządziło Twoim czasem i życiem.

Przykładowy jadłospis to Twoje fachowe wsparcie w zmianie nawyków na lepsze.

W jadłospisie znajdziesz przepisy na 5 posiłków dziennie. Zobaczysz, że nawet w czasie odchudzania możesz być najedzony i zrelaksowany. Przekonasz się, jak wiele zdziałasz, gdy energia jest równomiernie rozłożona w czasie, a jedzenie nie zaprząta Ci głowy. Gdy odkryjesz, jak wiele korzyści daje Ci racjonalne żywienie, znajdziesz motywację do trwałej zmiany.

Sięgnij po kompletny plan żywieniowy na 3 dni. Dzięki niemu:

  • Poznasz prawdziwie zdrowe produkty i sposoby ich łączenia.
  • Nie ulegniesz tak łatwo zachciankom.
  • Nie będziesz łamać sobie głowy nad tym, co i kiedy zjeść – pomysły dostajesz jak na talerzu!

To co, dasz sobie te 3 dni?

 

 

mgr Milena Suchowiecka

dietetyk kliniczny

Zdrowie zaczyna się na talerzu!

 

 

 

 

Przechodzę do oferty

Scroll Up